Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
06703156418
Ön itt jár: > >

GYIK

Megrendelés

Hogyan rendelhetek?

Webáruházunkon keresztül bármikor lehetősége van megrendelést leadni. Ha úgy érzi, hogy segítségre van szüksége megrendelését leadhatja telefonon is a 06-70-315-6418-es telefonszámon.


Honnan tudom, hogy sikeres volt a rendelésem?

A megrendelés elküldése után egy automatikusan e-mail üzenetben visszaigazolást küldünk Önnek a rendelése részleteiről. A saját fiókjukon belül bármikor lehetőségük van arra, hogy a rendelésének aktuális státuszát megtekintse.

Amennyiben a megrendelés leadásától számított 30 percen belül nem kapja meg a visszaigazolást a rendeléséről, úgy kérjük, ellenőrizze e-mail fiókjának Levélszemét/SPAM mappáját is.


Módosíthatom utólag a rendelésem?

Amennyiben módosítani szeretné a megrendelését kérjük minél előbb jelezze a 06-70-315-6418-es telefonszámon vagy a rendeles@gumisprint.hu e-mail címen.

Szállítás

Hogyan jut el a csomagom hozzám?

A webáruházban megrendelt termékeket a GLS futárszolgálat szállítja házhoz a megrendelés során megadott magyarországi címre. A kiszállítás napján a GLS e-mailben értesíti a kézbesítés várható időpontjáról.

Amennyiben csomagját GLS CsomagPontra kérte, e-mailben kap értesítést ha a csomagja kiszállításra került és az átvehető.


Nyomon tudom követni, hol tart a csomagom?

Miután rendelését átadtuk a GLS futárszolgálatnak, a megadott e-mail címére küldjük ki a nyomkövetéshez szükséges linket.


Mennyi a szállítási idő?

Amennyiben a rendelését 14.00 óráig adta le, úgy a futár a következő munkanapon 8.00 és 17.00 óra között kézbesíti a csomagot. Ha a rendelése 14.00 óra után érkezett be, úgy két napos határidővel kézbesítik a csomagot.


Mi történik, ha nemn vagyok a megadott címen?

Amennyiben a kiszállítás időpontjában nem tartózkodik a megadott címen, úgy a futár a következő munkanapon ismét megpróbálja a csomagot kézbesíteni. A második sikertelen kézbesítés után a csomagot visszaszállítják raktárunkba.


Csomagpontra kértem a szállítást. Kapok értesítést, ha átvehetem?

Miután a rendelését kiszállították a megjelölt GLS csomagpontra, e-mailben kap értesítést amint az átvehető.

Fizetés

Hogyan fizethetek a futárnál?

Utánvételes fizetés esetén a futárnál készpénzzel és bankkártyával is fizethet. Amennyiben bankkártyával fizetne kértjük, hogy a rendelését is ennek megfelelően adja le, mert a kártyás fizetési módot a csomag feladásakor jelezni kell a futárszolgálatnak.


Fizethetek átutalással?

Rendelését fizetheti átutalással is. Az ehhez szükséges adatokat a rendelés visszaigazolása után küldjük ki, miután megbizonyosodtunk arról, hogy minden termék van raktáron. Kérjük ezért a visszaigazolásig ne utaljon.

Amennyiben a rendelése leadásakor kiszállítást kért, a csomagját az összeg beérkezése után adjuk át a futárszolgálatnak.

Garancia és elállás

Mire vonatkozik a garancia?

  • Köpenyek, abroncsok esetében a gyártási hibákra vonatkozik. Pl. szálszakadás, sérült peremmerevítő vagy ha üt a gumi.
  • Tömlők esetén a szelephibákra valamint az illesztések, ragasztások hibájára vonatkozik a garancia.

Mire nem vonatkozik a garancia?

  • A szakszerűtlen felszerelés miatt bekövetkező sérülések.
  • Nem megfelelő nyomás használata köpenyek és tömlők esetében.
  • A használatból eredendő kopások és sérülések.

Kérdéses esetekben hibásnak vélt terméket bevizsgáljuk, melynek ideje maximum 30 nap lehet. Amennyiben az átvett termék hibás, azt díjmentesen kicseréljük a hiba megállapításától számított 8 napon belül. Ha a cserére bármely okból nincs lehetőség, a kifizetett vételárat visszafizetjük.


Mikor állhatok el a vásárlástól?

Az áru átvételét követő 14 munkanapon belül, indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. Ennek módjáról a Távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet rendelkezik. Az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A terméket eredeti, sértetlen állapotban kell a számlával együtt visszajuttatnia. Amennyiben a visszaküldött csomag megfelel a fenti feltételeknek, a vételárat a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, a csomag átvételét követő 30 napon belül hiánytalanul visszautaljuk.


Fizetnem kell a visszaküldésért?

Amennyiben úgy dönt, hogy vissza szeretné küldeni a terméket vagy eláll a vásárlástól, úgy a hatályos jogszabályoknak megfelelően a visszaküldés költsége minden esetben Önt terheli.


Hogyan és mikor kaphatom vissza a rendelésem árát?

A vételárat a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, a csomag átvételét követő 30 napon belül hiánytalanul visszautaljuk az Ön által megadott számlaszámra.