RGB Gumi Kft. által üzemeltetett www.gumisprint.hu motorgumi, robogógumi webáruház.

Kérdése van? Hívjon minket! +36-30-836-0727

70/100-17 Bridgestone M203 TT 40 M Cross gumi

Bridegstone termékleírás
.

Gyártó: Bridgestone
Típus: M203
Méret: 70/100-17
Súlyindex: 40 (140kg)
Sebességindex: M (130km/h)
Felhasználás módja: Tömlős
Abroncs pozíciója: Első
Kategória: Cross gumi
M+S: Nem
Fehér oldalfal: Nem
Téli felhasználás: Nem

 

Szélesség
70
Magasság
100
Átmérő
17
Gyártó
Bridgestone
Típus
M203
17 990 Ft
Motorgumik párban
Részletek

Bridgestone M203 Motocross Gumi


A Bridgestone M203 kifejezetten laza és közepes talajra tervezett motocross gumiabroncs, amely kiemelkedő tapadást, stabilitást és tartósságot biztosít a versenypályákon. Az M203 ideális választás azoknak a motorosoknak, akik különböző terepeken keresik a maximális teljesítményt.



Fő jellemzői:



  • Laza és közepes talajra optimalizált: Az M203 mintázata és gumikeveréke kiváló tapadást nyújt laza, homokos és közepesen kemény talajon is.

  • Fejlett futófelület-mintázat: Az abroncs speciális mintázata segíti a gyors gyorsulást és biztosítja a stabil irányíthatóságot, miközben öntisztító funkciójával megakadályozza a sár és törmelék felhalmozódását.

  • Kiváló irányíthatóság: Az M203 tervezése lehetővé teszi a könnyű kanyarodást és a pontos irányváltásokat, ami növeli a versenyteljesítményt.

  • Erős tapadás: A mintázat elrendezése biztosítja a kiváló tapadást még a laza talajon is, megakadályozva az elcsúszást a nehéz terepviszonyok között.

  • Tartósság: A tartós gumikeverék növeli az abroncs élettartamát, ellenállva a motocross pályák kihívásainak.



A Bridgestone M203 motocross gumi tökéletes választás azok számára, akik laza és közepes talajon keresnek megbízható, tartós és versenyképes abroncsot, amely a legjobb tapadást és irányíthatóságot biztosítja.


Adatok
Cikkszám:
BR2156
Bridgestone motorgumi technológiák

MS BELT


Az MSB szerkezet azt jelenti, hogy egy folyamatos, egybefüggő szál van körbetekerve a gumiabroncs kerületén. Ez az egy darabból álló kialakítás kiküszöböli az átfedéseket, illesztéseket és csatlakozásokat. Az MSB abroncs könnyebb, mint a hagyományos, több réteges övszerkezetű abroncsok, nagyobb stabilitást biztosít, mivel csökkenti a gumiabroncs belső hőtermelését, és kiváló ütéselnyelést nyújt.

V-MS BELT


Az MS•BELT szálak gumiabroncs körüli elhelyezésének optimalizálása hozzájárul az ideális érintkezési felület kialakításához, valamint a jobb tapadáshoz és teljesítményhez.

ULTIMAT EYE

A gumiabroncs érintkezési felületének viselkedését megjelenítő mérési és szimulációs technológia. Csökkenti a csúszó felületek arányát a jobb tapadás érdekében menet közben, és javítja a kopásállóságot.



CAP&BASE


A gumiréteg alatti réteg szabályozza a futófelület merevségét, erősítést biztosít, és segíti az ütődések elnyelését.

 



3D CTDM


A 3D CTDM a Bridgestone legújabb automatizált gumiabroncs-tervezési technológiája. Ez a korszerű program lehetővé teszi a dinamikus, háromdimenziós szimulációk és teljesítményelemzések elvégzését, valamint az optimális megoldások megtalálását minden dőlésszög esetén.

 



HTSPC


A Bridgestone volt az első motorkerékpár-gumiabroncs gyártó, amely 1X5 szálas, gumival szigetelt acélt (MSB) használt radiál motorgumik gyártásához. Ez a technológia számos előnyt kínál a versenytársak által használt acéllal szemben: rugalmasabbá teszi az abroncsot, nagyobb stabilitást biztosít az ütéselnyelés csökkenése nélkül, és minimalizálja a hőtermelést az abroncs teljes szerkezetében.

 



RC Polymer


Az RC Polymer technológia optimalizálja a szilika eloszlását a gumikeverékben, és javítja a futófelület rugalmasságát, így melegebb és hidegebb körülmények között is nagyobb érintkezést biztosít az útfelülettel. A molekuláris súrlódás csökkentése javítja a gördülési ellenállást is, ezáltal növeli az üzemanyag-hatékonyságot.

 

 



OUTSIDE BEAD FILLER


A legújabb generációs külső peremtöltő ideális oldalfalprofilt biztosít, amelyet végeselem-módszerrel elemeztek, és optimális erőeloszlást, valamint merevségi egyensúlyt nyújt.

 



3LC (DUAL COMPOUND)


A 3LC kétkomponensű keverék minden vezetési stílushoz megfelelő tapadást biztosít. A középső keverék lineáris irányíthatóságot nyújt, míg a vállrészen alkalmazott keverék kiváló tapadást és határozott útfelületi visszajelzést garantál.

 



3LC+CAP&BASE


A CAP&BASE szerkezet a gumiabroncs vállrészének keverékét felső és alsó rétegekre osztja. A felső vállrészen nagy tapadású keveréket alkalmaznak, míg az alsó és középső részeken nagy stabilitású, kopásálló keverék található. Ez a kialakítás ideális egyensúlyt teremt a teljesítmény és a futásteljesítmény között.

 



5LC (TRIPLE COMPOUND)


Az 5LC háromkomponensű keverék ideális tapadást biztosít minden vezetési módban. A középső keverék jó stabilitást nyújt, a vállrész keveréke erőteljes vonóerővel viszi át a motor teljesítményét az útra, míg a szélén található keverék erős oldaltapadást és határozott érintkezési érzetet kínál nagy dőlésszögek esetén.

 



PULSE GROOVE


A Pulse Groove technológia javítja a vízelvezetést és vízelosztást, ezáltal fokozza a tapadást és csökkenti a gumiabroncs csúszási arányát nedves körülmények között. A pulzáló alakú mintázatokat kis középső eltérítőkkel kombinálva kiegyenlíti a vízáramlást, ami a hagyományos egyenes barázdákhoz képest optimalizálja a víz áramlási sebességét.